Witam!

Ktokolwiek to czyta, witaj!

Zdecydowałem się na założenie bloga nie po to, żeby koniecznie coś pisać, ale żeby w jednym miejscu zostawiać ślady mojej działalności fotograficznej… na różnych miejscach, placówkach…

Chciałbym to robić za pomocą bloga, gdyż nie podoba mi się, co się czasami robi ze zdjęciami na rozmaitych stronach internetowych, takich “zbiornikach” zdjęć. I w szkołach, w których pracuję, czasami zrobię jakieś zdjęcia, i  – czasami – paru ludzi mogłoby i chciałoby je pooglądać. I po to ten blog… 🙂

I ponieważ jestem też nauczycielem języka angielskiego, od czasu do czasu coś wpadnie tu i z tej beczki…

W ten sposób krótko streściłem, co będzie głównym tematem tego bloga – fotografia. Inne rozważania będą okazyjnie psuć urozmaicać dzień… Życzę miłej lektury! 🙂

 

Whoever is reading this – welcome!

The reason for my setting up this blog was not to write stuff necessarily, but to leave traces of my activities at the school in one place.

A blog seemed to the right way as I don’t really like what is done with photos in various photo/social sites, such as photo banks. And as I happen to take pictures wherever I work, and – sometimes – some people wouldn’t mind seeing those pics… Thus this blog here… 🙂

Plus, as I am also a teacher of English, something of that sort will make an appearance.

I guess I summed up what this blog will be about mainly – photography. Apart from that, other themes will spoil diversify the day… 🙂

(And it will apparently be bilingual as well.) 🙂

